John Deere – американський бренд, широко відомий у всьому світі. На наш ринок сільгосптехніка John Deere офіційно виходить уже втретє. Компанія була заснована ще в першій половині ХІХ століття – 1837 року ковалем Джоном Діром, спеціалістом з виробів сільськогосподарського призначення, і тривалий час спеціалізувалася саме на сільгосптехніці. І саме з нею 1880 року вперше познайомилися в Російській імперії.
John Deere – історія філософія компанії
Сьогодні John Deere — один з найбільших у світі виробників машин для сільського господарства. Компанія має представництва у 130 країнах світу. Крім сільгосптехніки компанія John Deere вже понад 30 років відома на ринку як розробник і виробник лісозаготівельних машин – форвардерів і харвестерів. У 1999 році з цією метою компанія John Deere придбала фірму Timberjack.
У чому полягає філософія американської компанії, і що в ній незвичайного? Загалом, нічого, якщо не брати до уваги 4 головні постулати: чесність, якість, відданість справі, інновації. Саме вони є чотирма “китами”, на яких тримається філософія John Deere. Але головне — не декларація принципів, а їхнє виконання. І ось з цим у корпорації було спочатку все в порядку. Тут цінують слова засновника – коваля Джона Діра, який стверджував, що не поставить своє тавро на виробі, за який йому може бути соромно. Так, ціни на сільгосптехніку з маркою John Deere низькими не назвеш, але у компанії немає планів переносити виробництво в Китай або якимось іншим чином намагатися знизити його собівартість. На главу кута компанія John Deere ставить якість, а також довірчі, партнерські відносини з партнерами-покупцями.